Česká pošta doručí vaší zásilku do 24 hodin na jednu z 2600 pošt po celé ČR, kterou si sami vyberete při dokončení objednávky. Vyzvednete si ji, kdy se to hodí Vám. Díky SMS nebo e-mailu totiž víte, odkdy na Vás bude čekat. V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku a datem doručení. Balíky jsou doručovány v pracovní dny. Může se stát, že budete potřebovat změnit nebo upravit ukládací poštu pro Váš Balík Na poštu, v průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení prostřednictvím www.ceskaposta.cz/zmenadispozice, kde po zadání čísla zásilky a kontaktního telefonu můžete změnit dispozice pro svoji zásilku. Formulář Vám nabízí: volbu dodání zásilky dopolední pochůzkou nebo uložení na poště bez pokusu o doručení nebo uložení na jiné ukládací poště a nebo posunutí prvního doručovacího pokusu o jeden pracovní den.
Pozor. Pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět.
dopravné za 1 balík při platbě předem | 140,- (169,40,- vč. DPH) |
dopravné + dobírečné při platbě při dodání | 140+35,- (211,80,- vč. DPH) |
dopravné při objednávce zboží nad 10.000,- bez DPH | ZDARMA |
dobírečné při objednávce zboží nad 10.000,- bez DPH | 35,- (42,35,- vč. DPH) |
Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete dle čísla balíku (najdete jej následující pracovní den po expedování objednávky v sekci Faktury i ve svém mailboxu) vyhledat svou zásilku na infolince 800 177 889 nebo na stránkách České pošty.